Stimați Clienți! În data de 19 și 20 august 2019, Departamentul Serviciul Clienți va fi închis. Comenzile înregistrate online în perioada 17-20 august vor fi confirmate și pregătite pentru livrare începând cu data de 21 august. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Plată online prin card bancar

Borgun oferă magazinului nostru web posibilitatea de a accepta plata cu cad de credit, prin utilizarea unui sistemului securizat de acceptarea cardurilor de credit și un protocol SSL. La plata cu cardul de credit sunteți transferați pe pagina Borgun, astfel încât plata se face direct pe pagina Borgun, care este guvernată de regulile și reglementările din partea companiilor internaționale de carduri, și nu în cadrul magazinului.

Magazinul online nu intră în posesia datelor Dvs personale, cum ar fi numărul de cont, informații de cont, data expirării.

Vă rugăm să pregătiți cardul de credit! Pentru plata cu cardul aveți nevoie de următoarele date:

Numă de card (Un număr din 13-19 caractere, imprimată pe partea frontală.)

Data expirării (Numărul imprimat de pe partea frontală a cardului, cu următorul format ll/aa.)

Cod de securitate (Ultimele trei caractere din numărul aflat de banda de semnătură,pe partea dorsală a cardului {CVV2, sauCVC2}. Dacă pe cardul Dvs nu se află un astfel de cod, atunci vă rugăm să lăsați câmpul liber!)

Puteți plăti cu următoarele tipuri de carduri:

MasterCard (carduri embosate)

Visa (carduri embosate)

Electron (carduri neembosate) La aceste carduri, banca emițător hotărește dacă puteți utiliza cardul de credit pentru plată online. Dacă banca dvs emițător permite folosirea cardului pentru plată online, atunci desigur puteți plăti și în magazinul nostru. Pentru informații exacte vă rugăm să contactați banca Dvs.! 

Maestro Pe pagina Borgun puteți folosi orice card Maestro emis de orice bancă. Singura condiție pentru acceptarea cardului dvs este ca banca emițător să sprijine utilizabilitatea cardurilor Maestro pentru tranzacții e-commerce. Vă rugăm să luați legătura cu banca Dvs!


Informațiile contului (număr de cont, data expirării, cod de validare) trebuie să menționați pe pagina Borgun. După acest pas, Banca vă transferă automat pe pagina principală a băncii Dvs, pentru a efectua tranzacția de validare. După procesul de validare puteți continua procesul de plată, o să primiți informații despre efectuarea cu succes sau nu a plății, după care o să fiți transferați iar pe pagina magazinului nostru. Dacă procesul de validare nu se efectuează cu succes, atunci procesul de plată se va încheia cu eșec.