închide

Plată online prin card bancar

Teya/Borgun oferă magazinului nostru web posibilitatea de a accepta plata cu carduri de debit, prin utilizarea unui sistemului securizat de acceptarea a cardurilor de debit și un protocol SSL. La plata cu cardul de debit sunteți transferați pe pagina Borgun, astfel încât plata se face direct pe pagina Borgun, care este guvernată de regulile și reglementările din partea companiilor internaționale de carduri, și nu în cadrul magazinului.

Magazinul online nu intră în posesia datelor Dvs personale, cum ar fi numărul de cont, informații de cont, data expirării.

Vă rugăm să pregătiți cardul de debit! Pentru plata cu cardul aveți nevoie de următoarele date:

Numă de card (Un număr din 13-19 caractere, imprimat pe partea frontală)

Data expirării (Numărul imprimat de pe partea frontală a cardului, cu următorul format ll/aa.)

Cod de securitate (Ultimele trei caractere din numărul aflat de banda de semnătură,pe partea dorsală a cardului {CVV2, sauCVC2}. Dacă pe cardul Dvs nu se află un astfel de cod, atunci vă rugăm să lăsați câmpul liber!)

Puteți plăti cu următoarele tipuri de carduri:

MasterCard (carduri embosate)

Visa (carduri embosate)

Electron (carduri neembosate) La aceste carduri, banca emițător hotărește dacă puteți utiliza cardul pentru plată online. Dacă banca dvs emițător permite folosirea cardului pentru plată online, atunci desigur puteți plăti și în magazinul nostru. Pentru informații exacte vă rugăm să contactați banca Dvs.! 

Maestro Pe pagina Borgun puteți folosi orice card Maestro emis de orice bancă. Singura condiție pentru acceptarea cardului dvs este ca banca emițător să sprijine utilizabilitatea cardurilor Maestro pentru tranzacții e-commerce. Vă rugăm să luați legătura cu banca Dvs!


Va trebui în continuare să introduceți detaliile cardului dumneavoastră (numărul cardului, data expirării, codul de validare) în interfața securizată de plată Teya/Borgun. După acest pas, vi se va solicita validarea tranzactiei conform procedurii bancii dvs. (SMS, prin aplicație mobilă sau token). După procesul de validare puteți continua procesul de plată, o să primiți informații despre efectuarea cu succes sau nu a plății, după care o să fiți transferați iar pe pagina magazinului nostru. Dacă procesul de validare nu se efectuează cu succes, atunci procesul de plată se va încheia cu eșec.