Termeni și condiții

1. Cum cumpăr?

2. Înregistrare / Modificarea datelor

3. Urmărirea comenzii

4. Livrare la domiciliu prin curierat

5. Modalități de plată

6. Program de fidelitate

7. Reduceri, oferte, cupoane

8. Renunțare la cumpărare


1. Cum cumpăr?

Căutarea produselor
În webshopul Petissimo puteți găsi produsele dorite ușor și simplu. Dacă nu știți exact ce produs doriți să cumpărați, atunci cu ajutorul motoarelor de căutare și a diferitelor criterii de filtrare puteți găsi cu ușurință produsele care să corespundă cel mai bine nevoilor animalului Dvs.
Căutare după un cuvânt cheie: În cazul  în care cunoașteți denumirea produsului, începeți să introduceți cuvântul cheie în câmpul de căutare, în partea superioară a paginii. După primele litere scrise apar expresii ajutătoare în vederea căutarii mai rapide. În cazul în care nu găsiți nici un rezultat, apăsați pe lupă, astfel vor apărea rezultate similare nu doar prin denumire, ci și în ceea ce privește descrierea produsului.
Căutare avansată: În cazul în care nu cunoașteți cu exactitate numele produsului pe care doriți să-l  cumparați, dar știți vârsta câinelui sau a pisicii dumneavoastră - eventual marca produsului care vă interesează, atunci puteți căuta cu ajutorul filtrelor din partea superioară a paginii. Aici puteți de asemenea filtra chiar și după hrană specială. Dacă ați listat produsele după o anumită categorie, mai puteți restrânge numărul produselor căutate cu ajutorul filtrelor aflate în partea stângă a paginii, astfel puteți găsi mai ușor produsul căutat. 


Căutare în catalog: În cazul în care doriți doar să căutați în catalogul produselor, atunci puteți începe prima dată cu alegerea speciei din meniul de sus. Aici puteți găsi toate categoriile de produse, în care sunt aranjate produsele oferite pentru specia aleasă.

În cazul în care apar prea multe rezultate, în partea stângă a listei puteți selecta alte filtre de căutare pentru reducerea numărului de produse găsite sau puteți naviga în lista produselor găsite. Aici puteți selecta numărul produselor afișate pe o singură pagină. 

Folosiți vizualizarea rapidă a produsului, dacă nu doriți să vizitați pagina fiecărui produs în parte. Cu ajutorul acestei funcții puteți vizualiza datele produsului, puteți adăuga în coș, fără să pierdeți lista de căutare. 

Pe pagina detaliată și la vizualizare rapidă puteți citi descrierea produsului, ingredientele sale, recomandări de utilizare sau informații despre condițiile de livrare ale produsului, îl puteți adăuga în lista favoritelor (în privința unei eventuale cumpărături – acest pas necesită înregistrare), de asemenea  găsiți evaluările altor cumpărători despre produsul respectiv. Pe pagina fiecărui produs sunt afișate caracteristicile importante ale produsului: pentru ce vârstă sau talie este recomandat produsul ales, iar în cazul hranei speciale pe baza ingredientelor sau în vederea unor nevoi nutriționale speciale, sunt afișate recomandări pentru diferite cazuri: diferite boli, alergii sau sensibilități. Aceste trăsături speciale sunt ilustrate prin  pictograme colorate, cum puteți vedea în exemplul de mai jos 
(țineți cursorul peste pictogramă și apare semnificația acesteia)



Plasarea comenzii, finalizarea  cumpărăturii


Dacă produsul este adăugat în coș, puteți alege: continuați cumpărăturile sau doriți să continuați cu plata. În cazul  în care continuați cumpărăturile, produsul ales mai devreme nu va fi șters, deoarece produsele alese se vor aduna în coș, astfel puteți naviga liniștit mai departe. În cazul în care doriți să finalizați comanda accesați coșul. Aici încă mai puteți modifica comanda după cantitate.

Pe această pagină puteți activa și voucherul / cuponul primit în urma unei promoții.

Pentru finaliza comanda apăsați butonul „Plasare comandă” și astfel se pornește procesul comenzii unde va fi nevoie să precizați numele și adresa de livrare, numele și adresa pentru factură dacă este diferită de cea de livrare și modalitatea de plată.

Îndată ce v-ați înregstrat deja în magazinul nostru (în cursul cumpărării ați introdus o parolă), atunci scrieți adresa de e-mail și parola cu care v-ați înregistrat. (Dacă ați uitat parola, vă ajutăm și vă trimitem una provizorie!)  În cazul  în care încă nu sunteți înregistrat, apăsați „Comandă cu înregistrare” sau dacă doriți să cumpărați fără înregistrare, alegeți „Comandă fără înregistrare”. Informații despre înregistrare puteți citi aici.

Alegeți adresa livrării. Dacă ați fixat deja o adresă de livrare, puteți introduce una nouă sau puteți să alegeți dintre adresele deja introduse. Tot aici puteți alege, dacă doriți, ca factura să fie eliberată pe alt nume și altă adresă decât cea de livrare. Vă rugăm să introduceți un număr de telefon valid pentru a putea fi contactat în data livrării de către curier. (vă recomandăm să introduceți un număr de telefon mobil)

Nu este obligatoriu introducerea unei parole! În cazul introducerii unei parole, automat deveniți utilizator înregistrat și datele dvs. vor fi păstrate și participați automat la programul nostru de fidelitate, acumulând puncte, puteți solicita mai multe servicii utile. Puteți comanda și în cazul neintroducerii unei parole, dar la viitoarele cumpărături va fi necesar să repetați introducerea datelor dvs. și nu aveți dreptul să participați la reducerile destinate cumpărătorilor înregistrați!

Pe pagina următoare puteți preciza cum doriți să achitați contravaloarea comenzii. Despre modalități de plată puteți citi mai jos.

Pe ultima pagină puteți verifica datele introduse și produsele comandate. Tot aici puteți trimite un mesaj scurt, dacă doriți, pentru curierat sau pentru noi în legătură cu comanda sau livrarea. Puteți seta dacă doriți să consumați punctele acumulate până în prezent sau să vă uitați câte puncte de fidelitate veți primi pentru comanda efectuată.

Dacă totul este în regulă, atunci nu mai rămâne decât acceptarea condițiilor de cumpărare și trimiterea comenzii, apăsând tasta „Finalizarea comenzii”.

Veți primi un email informativ despre comanda Dvs. în care veți găsi toate datele necesare despre comandă. Acest email nu reprezintă confirmarea comenzii, confirmarea o veți primi doar după procesarea comenzii. Comanda se confirmă  în aproximativ o oră în timpul programului de lucru, dar nu mai târziu de 48 ore. Confirmarea comenzilor se face doar în zile lucrătoare între orele 9:00 și 18:00. Dacă această confirmare nu ajunge în timp, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul clienți. Pe ultima pagină, dar și în email veți primi codul de identificare a comenzii (ex. RO-20120402-123456), la care puteți face referire dacă aveți întrebări sau nelămuriri în legătură cu comanda Dvs.

Dacă după lansarea comenzii doriți să modificați comanda (adăugarea unor produse sau anulare) este posibil doar dacă starea comenzii este ”comandă nouă” sau ”comandă confirmată”. Dacă starea comenzii este ”În curs de împachetare” sau ”În curs de livrare”, atunci din păcate nu mai puteți modifica conținutul comenzii. Puteți urmări starea comenzii în secțiunea ”Comenzi anterioare”. Pentru eventualele modificări ale comenzii vă rugăm să luați legătura cu serviciul clienți.

 


2. Înregistrare și modificarea datelor

Merită să vă înregistrați în magazinul online Petissimo!

Vă informăm din prima: nu este necesar să vă înregistrați ca să cumpărați, puteți comanda și fără înregistrare! Dar merită!

Îndată ce la introducerea datelor personale introduceți și o parolă (cu acest pas vă înregistrați!), atunci în viitor puteți efectua comenzi mult mai simplu și comod, deoarece datele dvs. vor fi salvate, astfel aceste date nu trebuie introduse de fiecare dată.

La Programul nostru de fidelitate pot participa numai utilizatorii înregistrați. După cumpărarea oricărui produs veți primi puncte de fidelitate, pe care le puteți folosi la următoarele cumpărături, astfel veți plăti mai puțin. Valoarea punctelor de fidelitate va fi redusă din suma totală a produselor comandate.

Dacă doar sunteți interesat de un produs din ofertă, dar încă nu doriți înregistrarea comenzii, accesând contul dvs. îl puteți adăuga în Produse favorite și mai târziu să-l comandați.

Deci, merită! Nu uitați, numai o parolă, nimic mai mult!

Logare cu Facebook

Dacă aveți profil de Facebook și nu doriți să vă încărcați memoria cu încă o parolă și la Petissimo, atunci puteți folosi profilul Facebook pentru înregistrare și logare. Pentru asta nu aveți altceva de făcut decât să dați click pe butonul ”Înregistrare cu profilul Facebook” și să vă înregistrați cu profilul Facebook. După înregistrarea reușită puteți să vă logați apăsând doar pe butonul Facebook.

Modificarea datelor

Pentru a modifica datele, de exemplu adresa de livrare sau parola, mai întâi trebuie să intrați în cont cu adresa de e-mail și parola dumneavoastră din partea de sus a paginii. După logarea reușită va apărea în partea de sus a paginii meniul ”Petissimo-ul meu”, unde veți găsi toate funcțiile ce țin de contul dvs. Aici puteți afla soldul punctelor de fidelitate, puteți modifica produsele favorite sau să vă uitați peste comenzile anterioare. În meniul ”Modificarea datelor personale” puteți modifica datele Dvs. 

 


3. Urmărirea comenzii

Imediat după înregistrarea comenzii (și ați primit numărul de identificare a comenzii), puteți urmări statusul acesteia.

Aici puteți urmări în ce stadiu de procesare se află sau când este predat firmei de curierat. 

 


4. Livrare la domiciliu prin curierat

Cât costă livrarea la domiciliu?

Costul livrării în România este o taxă unică, indiferent de localitate sau greuatea coletului. Oferim transport gratuit dacă valoarea comenzii depăşeşte o anumită sumă. Pentru comenzile sub această valoare se va percepe o taxă modică conform costurilor afişate.

În cazul în care valoarea comenzii depășește suma de 199 RON, livrarea la domiciliu este GRATUITĂ!

Iar dacă valoarea comenzii este mai mare  de 400 RON, primiți cadou și 4 de puncte de fidelitate din partea noastră!

Informații suplimentare despre sistemul punctelor de fidelitate

Livrăm către România cu costurile indicate mai jos.


Tabel de prețuri în ceea ce privește livrarea, împachetarea și gestionarea plăților

Suma totală a produselor comandate cu TVA

Se plătește (TVA inclus)
0 - 199 RON

19 RON (+7 RON taxă ramburs dacă selectați ca modalitate de plată Ramburs (plată la curier)

200 - 250 RON

9 RON (+7 RON taxă ramburs dacă selectați ca modalitate de plată Ramburs (plată la curier)

peste 250 RON

LIVRARE GRATUITĂ!  (însă costul de administrare ramburs de +7 RON se percepe în continuare dacă selectați modalitate de plată Ramburs)

peste 400 RON LIVRARE GRATUITĂ
+ cadou 4 de puncte (însă costul de administrare ramburs de +7 RON se percepe în continuare dacă selectați modalitate de plată Ramburs)

 

Când primesc produsele comandate?

Pe pagina fiecărui produs veți regăsi  „Perioada de livrare”.  Asta înseamnă că produsele vor fi livrate, în majoritatea cazurilor, cel târziu în intervalul de timp menționat. În ciuda tuturor eforturilor noastre se poate întâmpla că din cauza unor incidente imprevizibile, termenul livrării se să modifice, dar de fiecare dată vă vom informa în prealabil prin e-mail sau telefon.

Toate comenzile plasate sunt livrate în general în 2-3 zile lucrătoare de la data la care sunt expediate din depozitul nostru, iar majoritatea comenzilor sunt procesate şi expediate în 24 de ore.

Înainte de livrare, de fiecare dată o să vă informăm depre sosirea produselor și detaliile livrării.

Cine se va livra comanda mea?

Livrările sunt realizate prin intermediul companiei GLS. Produsele comandate sunt livrate direct la adresa introdusă în cadrul comenzii, în zile lucrătoare între orele 8-17. Vă rugăm să introduceți o adresă unde coletul poate fi ridicat cu siguranță între orele 8 și 17. Pentru contactare telefonică vă recomandăm să introduceți un număr de telefon valid (preferabil mobil) la care puteți fi contactat oricând în timpul zilei.

Înainte de livrare, de fiecare dată o să vă informăm depre sosirea produselor și detaliile livrării.

Angajații companiei de curierat în mod implicit livrează coletul până la poartă. În cazul caselor familiale reprezintă poarta de intrare, iar la apartamente este ușa apartamentului. Desigur puteți cere curierul, dacă este cazul să vă ajute cu coletul de exemplu până la garaj, depozit, dar acest lucru nu este obligația lui, astfel vă sugerăm să rezolvați această problemă cu curierul.

Dacă curierul nu va găsi pe nimeni la adresa respectivă, va lăsa o înștiințare cu un număr de telefon, la care puteți să vă interesați la dispecerat în legătură cu coletul așteptat. Curieratul va încerca înmânarea produselor și în ziua următoare. Dacă coletul nici atunci nu poate fi livrat cu succes, atunci va fi returnat la depozitul nostru, iar comanda se va considera anulată.

Înainte de finalizarea comenzii, în rubrica „Notă în atenţia curieratului:” puteți să introduceți orice informație pe care o considerați importantă pentru livrarea cu succes a comenzii. De exemplu, dacă o altă persoană va prelua produsele, neaparat introduceți numele și datele de contact ale persoanei respective. În cazul unei adrese care este greu de găsit, puteți să dați mai multe detalii, astfe încât curierul să vă găsească mai ușor.

Numărul coletului o să-l  primiți prin e-mail. În cazul în care intervine orice problemă sau doriți să vă interesați după comanda Dvs., prin numele și adresa destinatarului vă puteți referi la coletul dumneavoastră.

Serviciul de curierat:

GLS

Telefon: +40 269 501900

Pe pagina următoare puteți urmări comanda dumneavoastră (numărul de identificare al coletului Dvs. vă vom trimite înaintea zilei livrării).

GLS Urmărire colete

 


 

5. Modalități de plată

Plata cu card ONLINE (prin internet)

Puteți achita contravaloarea produselor comandate în momentul plasării comenzii, cu cardul online. Plata cu cardul online este securizată de către B-Payment Zrt. (1132 Budapesta, B-ld Váci nr 4.). Puteți folosi carduri MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – cel din urmă doar dacă banca emițătoare premite plătirea cu cardul online –, și alte carduri web corespunzătoare pentru plată online. Datele Dvs. vor fi în cea mai mare siguranță, pentru că plata se face prin sistemul securizat Borgun. Datele cardului sunt administrate doar de către B-Payment Zrt. (Borgun), prin pagina securizată cu SSL de 128 bites, webshopul nostru primește informații doar despre rezultatul tranzacției. După finalizarea comenzii o să vă informăm prin email despre rezultatul tranzacției, și vă trimitem și numărul de identificarea al tranzacției - acest număr identifică plata cu cardul la banca Dvs. 

Plata cu cardul online se efectuează conform următoarelor etape:

  • alegerea produsului prin pagina web
  • la modalitatea de plată trebuie să alegeți ”plata cu card online”, apoi apăsați butonul ”plasarea comenzii”
  • apoi o să fiți transferați pe pagina Borgun, care garantează o plată securizată, aici puteți introduce datele cardului
  • apoi (tot aici) făcând click pe butonul ”plată” puteți începe tranzacția - aici banca verifică datele introduse, care poate dura câteva secunde
  • după plată veți fi redirecționați din nou pe pagina noastră, unde veți primi informații referitoare la rezultatul tranzacției 

După tranzacție reușită (după verificarea valabilității cardului, a existenței sumei necesare) Borgun va începe debitarea contului titularului cardului cu suma plătită. Tranzacția va fi nereușită dacă nu sunteți redirecționați din nou către pagina noastră, sau dați click ”back” sau ”refresh” la paginii de căutare, sau închideți pagina (browser-ul) înainte de transferare pe pagina noastră. Dacă tranzacția a fost nereușită și aveți nelămuriri sau întrebări în legătură cu această tranzacție, atunci vă rugăm să luați legătura cu banca Dvs.

Mai multe informații despre plata cu cardul online!

Ramburs - plata în numerar la preluarea comenzii 

Dacă ați selectat livrare la domiciliu, aveți posibilitatea de a plăti în momentul preluării coletului de la curier. 
Ramburs: plată numai în numerar la livrare către angajatul curieratului. 
Dacă optați pentru plata prin rambus începând din 01.03.2018 se percepe o taxă de administrare de +7 RON (TVA inclus).

Pentru a evita această sumă de +7 RON (cost de administrare ramburs) vă recomandăm să alegeți o altă modalitate de plată decât ramburs, de exemplu plata cu cardul (online) sau Ordin de plată.

Plata cu transfer bancar

Dacă nu doriți să plătiți în numerar la curier (ramburs), aveți posibilitatea să plătiți și prin transfer bancar. În acest caz suma totală a comenzii trebuie trimisă în avans în contul nostru bancar, înainte ca produsele să fie predate pentru livrare către firma de curierat.

Vă rugăm să scrieți numele și numărul de identificare al comenzii – care apare imediat după ce ați finalizat comanda, dar vă va fi trimis și prin e-mail-ul informativ – în rubrica "Observații" a formularului pentru a identifica plata mai ușor și evitarea pierderii transferul dumneavoastră.

Informații de transfer:

Petissimo Kft.

OTP Bank Romaina

cont bancar: RO42OTPV220000750192RO01

 


6. Program de fidelitate

Programul de fidelitate înseamnă că cumpărătorii noștri înregistrați după fiecare cumpărare primesc automat puncte de fidelitate care pot fi acumulate și valorificate pe parcursul cumpărăturilor viitoare.

1 punct de fidelitate este egal cu 1 Leu

Lângă fiecare produs este indicat câte puncte primiți în cazul cumpărării produsului respectiv. La plasarea comenzii puteți vedea valoarea totală a punctelor de fidelitate primite. Acumulați puncte de fidelitate încă de la prima factură.

În orice moment puteți verifica câte puncte de fidelitate ați acumulat, după logare și accesați secțiunea  „Punctele de fidelitate” în partea superioară a paginii.

Informații importante despre punctele de fidelitate:

1. După orice comandă online primiți obligatoriu puncte de fidelitate.

2. Punctele de fidelitate vă vor fi creditate după ce produsele comandate sunt plătite și preluate.
Acest proces, în cazul unei comenzi cu ramburs, necesită doar câteva zile, iar în cazul comenzilor plătite cu card sau prin transfer bancar, aprobarea punctelor se va întâmpla doar la începutul lunii calendaristice următoare.

3. Punctele de fidelitate sunt valabile pentru o perioadă de 6 luni, începând din momentul aprobării acestora. În cazul în care cele mai vechi puncte ating perioada de 6 luni, acestea expiră. Asta nu înseamnă pierderea tuturor punctelor acumulate 6 luni, ci numai acelor puncte care au fost emise exact cu 6 luni în urmă, însă cu 2 săptămâni înainte de expirarea lor veți fi informat prin e-mail că un anumit număr de puncte vor fi retrase.

4. La o comandă aveți dreptul să folosiți o cantitate de puncte în maximum 15% din prețul total al comenzii respective. Restul punctelor de fidelitate pot fi folosite mai târziu, la o altă comandă.

 


7. Reduceri, oferte, cupoane

Ofertele, reducerile, cupoanele și bonurile de cumpărare care apar pe pagina Petissimo.ro, în newslettere sau anunțuri publicitare, referitoare la magazinul online Petissimo, nu pot fi combinate/comasate cu alte reduceri. La fiecare comandă puteți beneficia de o singură reducere. 

Această limitare nu se aplică la utilizarea punctelor de fidelitate, precum și la reduceri în care utilizarea multiplă este permisă.


8. Renunțare la cumpărare în termen de 14 zile

Aveţi  dreptul să renunţaţi la produs fără invocarea unui motiv dacă vă manifestaţi intenţia  în termen de 14 zile calendaristice de la recepţionarea coletului!

Dreptul de renunţare la cumpărare se aplică exclusiv numai în privinţa Clienţilor (consumatorilor) care au încheiat contract în alte scopuri decât activităţi economice sau profesionale, adică renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

În cazul renunţării din partea cumpărătorului la contract, în cel mult 14 zile de la primirea declaraţiei de renunţare, Petissimo va returna cumpărătorului contravaloarea produsului, inclusiv costurile de transport percepute la comanda inițială, dacă a fost cazul. Singurele costuri ce îi revin consumatorului sunt taxele de curierat pentru returnarea produsului.

În cazul renunţării, produsul trebuie returnat in starea iniţială, fără urme de folosire, deteriorări, zgârieturi. Petissimo poate să solicite de la consumator compensarea prejudiciilor provenite din utilizarea necorespunzătoare ale produsului, zgârieturi sau alte deteriorări. Recomandăm păstrarea ambalajelor originale.  

Indiferent de modalitatea de retur (curier, poștă), rambursarea contravalorii sau schimbarea cu un alt produs se va efectua după recepționarea la depozitul nostru și finalizarea procedurii de verificare a produsului returnat.

Consumatorul nu are dreptul să anuleze contractul dacă este vorba de produse sigilate și care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă (de exemplu, hrana animalului, suplimente alimentare, produse cosmetice).

La astfel de produse retunarea produselor nu este posibilă dacă consumatorul a deschis ambalajul de protecție a produsului și/sau a început utilizarea prevăzută, deoarece în acest caz nu este exclus ca  produsul să fi intrat în contact cu orgaismul unam sau cu lichide biologice umane sau bacterii, iar astfel calitatea de sănătate și igienă a produsului nu se mai pot garanta.