Termeni și condiții

1. Cum cumpăr?

2. Înregistrare / Modificarea datelor

3. Urmărirea comenzii

4. Livrare la domiciliu prin curierat

5. Modalități de plată

6. Program de fidelitate

7. Reduceri, oferte, cupoane


1. Cum cumpăr?

Căutarea produselor
În webshopul Petissimo puteți găsi produsele dorite ușor și simplu. Dacă nu știți exact ce produs doriți să cumpărați, atunci cu ajutorul motoarelor de căutare și a diferitelor criterii de selecție, puteți găsi cu ușurință produsele care să corespundă cel mai bine nevoilor animalului Dvs.
Căutare după un cuvânt cheie: În cazul  în care cunoașteți denumirea produsului, începeți să introduceți cuvântul cheie în câmpul de căutare, în partea superioară a paginii. După primele litere scrise apar expresii ajutătoare în vederea  căutarii mai rapide. În cazul în care nu găsiți nici un rezultat, apăsați pe lupă, astfel vor apărea rezultate similare nu doar prin denumire,  ci și în ceea ce privește descrierea produsului.
Căutare avansată: În cazul  în care nu cunoașteți cu exactitate numele produsului pe care doriți să-l  cumparați, dar  știți vârsta câinelui sau pisicii dumneavoastră,  și eventual marca produsului ce vă interesează, atunci puteți căuta cu ajutorul filtrelor în partea superioară a paginii. Aici puteți filtra și după hrane speciale, de asemenea! Dacă ați listat produsele după o anumită categorie, mai puteți restrânge numărul produselor căutate cu ajutorul filtrelor aflate în partea stângă a paginii, astfel puteți găsi mai ușor produsul căutat. 


Căutare în catalog: În cazul în care doriți doar să căutați în catalogul produselor, atunci puteți începe prima dată cu alegerea speciei de animale din meniul de sus. Aici puteți găsi toate categoriile de produse, în care sunt aranjate produsele oferite pentru specia aleasă.

În cazul în care apar prea multe rezultate, în partea stângă a listei puteți selecta alte filtre de căutare pentru reducerea numărului de produse găsite sau puteți naviga în lista produselor găsite. Aici puteți selecta numărul produselor afișate pe o singură pagină. 

Folosiți vizualizarea rapidă a produsului, dacă nu doriți să vizitați pagina fiecărui produs în parte. Cu ajutorul acestei funcții puteți vizualiza datele produsului, puteți adăuga în coș, fără să pierdeți lista de căutare. 

Pe pagina detaliată și la vizualizare rapidă puteți citi descrierea produsului, ingredientele sale, recomandări de utilizare sau informații despre condițiile de livrare ale produsului, îl puteți adăuga în lista favoritelor (în privința unei eventuale cumpărături– acest pas necesită înregistrare), de asemenea, găsiți evaluările altor cumpărători în legatură cu acest produs. Pe pagina fiecărui produs sunt afișate caracteristicile importante ale produsului: pentru ce vârstă sau talie este recomandat produsul ales, iar în cazul hranelor speciale pe baza ingredientelor sau în vederea unor nevoi nutriționale speciale, sunt afișate recomandări pentru diferite cazuri: diferite boli, alergii sau sensibilități. Aceste trăsături speciale sunt ilustrate prin niște pictograme colorate, cum puteți vedea la exemplele alăturate:
(țineți cursorul peste pictogramă și apare semnificația acesteia)



Plasarea comenzii, finalizarea  cumpărăturii


Dacă produsul este adăugat în coș, puteți alege: continuați cumpărăturile sau doriți să continuați cu plata. În cazul  în care continuați cumpărăturile, produsul ales mai devreme nu va fi șters, fiindcă produsele alese se vor aduna în coș, astfel puteți naviga liniștit mai departe. În cazul  în care doriți să plătiți, intrați în coș. Aici încă mai puteți modifica comanda după cantitate.

Pe această pagină puteți activa voucherul, în caz că ați primit în urma unei promoții.

Pentru a plăti, apăsați pe „Plasare comandă”. Astfel se pornește procesul comenzii, în urma căruia va fi nevoie să precizați la ce nume și adresă să fie eliberată nota de plată, numele și adresa de livrare și modalitatea de plată.

Îndată ce v-ați înregstrat deja în magazinul nostru (în cursul cumpărării ați introdus o parolă), atunci scrieți adresa de e-mail și parola cu care v-ați înregistrat. (Dacă ați uitat parola, vă ajutăm și vă trimitem una provizorie!)  În cazul  în care încă nu sunteți înregistrat, apăsați „Comandă cu înregistrare” sau dacă doriți să cumpărați fără înregistrare, alegeți „Comandă fără înregistrare”. Informații despre înregistrare puteți citi aici.

Alegeți adresa livrării. Dacă ați fixat deja o adresă de livrare, puteți introduce una nouă sau puteți să alegeți dintre adresele deja introduse. Tot aici puteți alege, dacă doriți, ca nota de plată să fie eliberată pe o altă adresă, decât  cea a livrării. Vă rugăm să introduceți un număr de telefon mobil valid pentru a putea fi contactat în data livrării de către curier. (vă recomandăm să introduceți un număr de telefon mobil)

Nu este obligatoriu introducerea unei parole! În cazul introducerii unei parole, automat deveniți utilizator înregistrat și datele dvs. vor fi păstrate și participați automat la programul nostru de fidelitate, acumulând puncte, puteți solicita mai multe servicii utile. Puteți comanda și în cazul neintroducerii unei parole, dar data viitoare dacă mai comandați, va fi necesar să repetați  introducerea datelor dvs. și nu aveți dreptul să participați la reducerile destinate cumpărătorilor înregistrați!

Pe pagina următoare puteți preciza cum doriți să achitați contravaloarea comenzii. Despre modalități de plată puteți citi mai jos.

Pe ultima pagină puteți verifica datele introduse, produsele comandate. Tot aici puteți trimite un mesaj scurt, dacă doriți, pentru curierat sau pentru noi în legătură cu comanda sau livrarea. Puteți seta dacă doriți să consumați punctele acumulate până acuma sau să vă uitați câte puncte de fidelitate veți primi pentru comanda efectuată.

Dacă totul este în regulă, atunci a rămas numai acceptarea condițiilor de cumpărare și  trimiterea comenzii, apăsând tasta „Finalizarea comenzii”.

O să primiți un email informativ despre comanda Dvs. în care o să găsiți toate datele necesare despre comandă. Acest email nu este confirmarea comenzii, confirmarea veți primi doar după procesarea comenzii. Confirmarea va ajunge aproximativ într-o oră în timpul programului de lucru, dar cel târziu în 4 ore. Dacă această confirmare nu ajunge la timp, vă rugăm să luați legătura cu serviciul clienți. Pe ultima pagină, dar și în email o să primiți codul de identificarea comenzii (ex. RO-20120402-123456), la care vă puteți referi dacă aveți întrebări în legătură cu comanda Dvs.

Dacă nu primiți emailul de confirmare în 48 de ore, atunci puteți anula comanda fără nici o restricție. 

Dacă după lansarea comenzii doriți să modificați comanda (adăugarea unor produse sau anulare), aceasta este posibilă doar dacă starea comenzii este ”comandă nouă” sau ”comandă confirmată”. Dacă starea comenzii este ”În curs de împachetare” sau ”În curs de livrarea”, atunci din păcate nu mai puteți modifica conținutul comenzii. Puteți urmări starea comenzii la ”Comenzi”, ceea ce veți găsi în banda profilului. Pentru eventualele modificări ale comenzii vă rugăm să luați legătura cu serviciul clienți.

 


2. Înregistrare și modificarea datelor

Merită să vă înregistrați în magazinul online Petissimo!

Vă informăm din prima: nu este necesar să vă înregistrați ca să cumpărați, puteți comanda și fără înregistrare! Dar merită!

Îndată ce la introducerea datelor personale introduceți și o parolă (cu acest pas vă înregistrați!), atunci în viitor puteți efectua comenzi mult mai simplu și comod, fiindcă datele, adresele dvs. vor fi salvate și pe viitor, astfel aceste date nu trebuie introduse de fiecare dată.

La Programul nostru de fidelitate pot participa numai utilizatori înregistrați. După cumpararea oricărui produs o să primiți puncte de fidelitate, pe care le puteți folosi la următoarele cumpărături, astfel plătiți mai puțin. Valoarea punctelor de fidelitate va fi redusă din suma totală a produselor comandate.

Dacă nu doriți să comandați un produs, dar vă interesează, intrând în cont cu parola, puteți să salvați între Produsele favorite și mai târziu să-l comandați.

Deci, merită! Nu uitați, numai o parolă, nimic mai mult!

Logare cu Facebook

Dacă aveți profil de Facebook și nu doriți să vă încărcați memoria cu încă o parolă și la Petissimo, atunci puteți folosi profilul Facebook pentru înregistrare și logare. Pentru asta nu aveți altceva de făcut, doar să dați click pe butonul ”Înregistrare cu profilul Facebook” și să vă înregistrați cu profilul Facebook. După înregistrare reușită, puteți să vă logați apăsând doar pe butonul Facebook.

Modificarea datelor

Pentru a modifica datele, de exemplu adresa de livrare sau parola, mai întâi trebuie să intrați în cont cu adresa de e-mail și parola dumneavoastră la antetul paginii. După logare reușită va apărea în partea de sus a paginii meniul ”Petissimo-ul meu”, unde veți găsi toate funcțiile ce țin de  înregistrare. Aici puteți afla soldul punctelor de fidelitate,  puteți modifica produsele favorite sau să vă uitați peste comenzile anterioare. La meniul ”Modificarea datelor personale” puteți modifica datele Dvs. 

 


3. Urmărirea comenzii

Îndată ce ați reușit să ne trimiteți comanda (și ați primit numărul de identificare a comenzii), puteți urmări în ce fază se află comanda Dvs.

Aici puteți urmări cum stăm cu prelucrarea comenzii Dvs., când a ajuns produsul la curierat.

 


4. Livrare la domiciliu prin curierat

Cât costă livrarea la domiciliu?

Costul livrării în România este o taxă uniformă. Oferim transport gratuit dacă valoarea comenzii depăşeşte o anumită sumă. Comenzile sub această valoare vor presupune plata unei taxe modice de livrare, conform costurilor afişate.

În cazul în care valoarea comenzii depășește suma de 199 RON, livrarea la domiciliu este GRATUITĂ!

Iar dacă valoarea comenzii este mai mare  de 400 RON, primiți cadou 4 de puncte de fidelitate din partea noastră!

Informații suplimentare despre sistemul punctelor de fidelitate

Livrăm către România cu costurile indicate mai jos.


Tabel de prețuri în ceeace privește livrarea, împachetarea și gestionarea plăților

Suma totală a produselor comandate

cu TVA

Se plătește (TVA inclusă)
0 - 199 RON 19 RON
peste 199 RON LIVRARE GRATUITĂ!
peste 400 RON LIVRARE GRATUITĂ
+ cadou 4 de puncte

 

Când primesc produsele comandate?

Pe pagina fiecărui produs o să găsiți „Perioada de livrare”.  Asta înseamnă că produsele vor fi livrate, în majoritatea cazurilor, cel târziu până în această dată. În ciuda tuturor eforturilor noastre se poate întâmpla că din cauza unor incidente imprevizibile, termenul livrării se să modifice, dar de fiecare dată vă vom informa în prealabil prin e-mail sau telefon.

Toate comenzile plasate ajung în general în 2-3 zile lucrătoare de la data la care sunt expediate din depozitul nostru, iar majoritatea comenzilor sunt procesate şi expediate în 28 de ore.

Înainte de livrare, de fiecare dată o să vă informăm depre sosirea produselor și detaliile livrării.

Cine va livra comanda mea?

Livrările sunt realizate prin intermediul companiei GLS. Produsele comandate sunt livrate direct acasă, la dumneavoastră, la adresa introdusă în cadrul comenzii efectuate, în zilele lucrătoare între orele 8-17. Vă rugăm să introduceți o adresă unde coletul poate fi ridicat cu siguranță între orele 8 și 17. Pentru contactare telefonică vă recomandăm să introduceți un număr de telefon (preferabil mobil) la care puteți fi contactat oricând în timpul zilei.

Înainte de livrare, de fiecare dată o să vă informăm depre sosirea produselor și detaliile livrării.

Angajații companiei de curierat în mod implicit livrează coletul până la poartă. În cazul caselor familiale reprezintă poarta de intrare, iar la apartamente este ușa apartamentului. Desigur puteți cere curierul, dacă este cazul să vă ajute cu coletul până de exemplu garaj, depozit, dar acest lucru nu este obligația lui, astfel vă sugerăm să rezolvați această problemă cu curierul.

Dacă curierul nu va găsi pe nimeni pe adresa respectivă, va lăsa o înștiințare cu un număr de telefon, la care puteți să vă interesați de la dispecerat în legătură cu coletul așteptat. Curieratul va încerca înmânarea produselor și în ziua următoare. Dacă coletul nici atunci nu poate fi livrat cu succes, atunci va fi înapoiat la sediul nostru, în urma căruia comanda va fi ștearsă.

Înainte de finalizarea comenzii, în rubrica „Notă în atenţia curieratului:” puteți să introduceți orice informație pe care o considerați importantă pentru livrarea cu succes a comenzii. De exemplu, dacă altcineva va ridica produsele, neaparat introduceți numele și datele de contact ale persoanei respective. Sau în cazul unei adrese care este greu de găsit, puteți să dați mai multe detalii, astfe încât curierul să vă găsească mai ușor.

Numărul coletului o să-l  primiți prin e-mail. În cazul în care intervine orice problemă sau doriți să vă interesați după comanda Dvs., prin numele și adresa destinatarului vă puteți referi la coletul dumneavoastră.

Serviciul de curierat:

GLS

Telefon: +40 269 501900

Pe pagina următoare puteți urmări comanda dumneavoastră (numărul de identificare al coletului Dvs. vă vom trimite înaintea zilei livrării).

GLS Urmărire colete

 


 

5. Modalități de plată

Plata cu card ONLINE (prin internet)

Puteți achita contravaloarea produselor comandate în momentul plasării comenzii, cu cardul online. Plata cu cardul online este securizată de către PayU și Banca OTP. Puteți folosi carduri MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – cel din urmă doar dacă banca emițătoare premite plătirea cu cardul online –, și alte carduri web corespunzătoare pentru plată online. Datele Dvs vor fi în cea mai mare siguranță, pentru că plata se face prin sistemul securizat PayU. Datele cardului sunt administrate doar de către PayU și banca OTP, prin pagina securizată cu SSL de 128 bites, webshopul nostru primește informații doar despre rezultatul tranzacției. După finalizarea comenzii o să vă informăm prin email despre rezultatul tranzacției, și vă trimitem și numărul de identificarea tranzacției - acest număr identifică plata cu cardul la banca Dvs. 

Plata cu cardul online se efectuează conform următoarelor etape:

  • alegerea produsului prin pagina web
  • la modalitatea de plată trebuie să alegeți ”plata cu card online”, apoi apăsați butonul ”plasarea comenzii”
  • apoi o să fiți transferați pe pagina PayU, care garantează o plată securizată, aici puteți introduce datele cardului
  • apoi (tot pe pagina PayU) făcând click pe butonul ”plată” puteți începe tranzacția - aici banca verifică datele introduse, care poate dura câteva secunde
  • după plată o să fiți transferați iar pe pagina noastră, unde o să primiți informații referitoare la rezultatul tranzacției 

După tranzacție reușită (după verificarea valabilității cardului, a existenței sumei necesare) PayU va începe debitarea contului titularului cardului cu suma plătită. Tranzacția o să fie nereușită dacă nu sunteți transferați înapoi la pagina noastră, sau dați click ”back” sau ”refresh” a paginii de căutare, sau închideți pagina (browser-ul) înainte de transferare pe pagina noastră. Dacă tranzacția a fost nereușită și aveți nelămuriri sau întrebări în legătură cu această tranzacție, atunci vă rugăm să luați legătura cu banca Dvs.

Mai multe informații despre plata cu cardul online!

Plata în numerar la preluarea comenzii (ramburs)

Ramburs: plată în numerar la livrare către angajatul nemo express. 
La preluarea coletului se acceptă numai plată în numerar.

Plata cu transfer bancar

Dacă nu doriți să plătiți în numerar (cu ramburs), aveți posibilitatea să plătiți prin transfer bancar. În acest caz suma totală a comenzii trebuie trimisă în prealabil pe contul nostru bancar, înainte ca produsele să fie livrate la domiciliu.

Vă rugăm să scrieți numele și numărul de identificare a comenzii – care apare imediat după ce ați finalizat comanda, dar vă va fi trimis și prin e-mail-ul informativ – în rubrica Notă a formularului pentru a identifica mai ușor și evitarea pierderii transferul dumneavoastră.

Informații de transfer:

Petissimo Kft.

OTP Bank Romaina

cont bancar: RO42OTPV220000750192RO01

 


6. Program de fidelitate

Prograul de fidelitate înseamnă că cumpărătorii noștri înregistrați după fiecare cumpărare primesc automat puncte de fidelitate care pot fi acumulate și valorificate pe parcursul cumpărăturilor viitoare.

1 punct de fidelitate este egal cu 1 Leu

Lângă fiecare produs este indicat câte puncte primiți în cazul cumpărării produsului respectiv. La plasarea comenzii puteți veddea valoarea totală a punctelor de fidelitate primite. Acumulați puncte de fidelitate încă de la prima factură.

În orice moment puteți verifica câte puncte de fidelitate ați acumulat, după ce intrați în cont și vă uitați la „Punctele de fidelitate” în partea inferioară a paginii.

Informații importante despre punctele de fidelitate:

1. După orice comandă online primiți obligatoriu puncte de fidelitate.

2. Punctele de fidelitate vă vor fi creditate după ce produsele comandate sunt plătite și preluate.
Acest proces, în cazul unei comenzi cu ramburs, necesită doar căteva zile, iar în cazul comenzilor plătite cu card sau prin transfer bancar, aprobarea punctelor se va întâmpla doar la începutul lunii calendaristice următoare.

3. Punctele de fidelitate sunt valabile pe o perioadă de 6 luni, începând din momentul aprobării acestora. În cazul în care cele mai vechi puncte ating perioada de 6 luni, acestea expiră. Asta nu înseamna pierderea întregii acumulări de puncte după 6 luni, ci numai acelor puncte care au fost emise exact cu 6 luni în urmă, însă cu 2 săptămâni înainte de expirarea lor veți fi informat prin e-mail că un anumit număr de puncte vor fi retrase.

4. La o comandă aveți dreptul să folosiți o cantitate de puncte în maxim 15% din prețul total al comenzii respective. Restul punctelor de fidelitate pot fi folosite mai târziu, la o altă comandă.

 


7. Reduceri, oferte, cupoane

Ofertele, reducerile, cupoanele și bonurile de cumpărare care apar pe pagina Petissimo.ro, în newslettere sau anunțuri publicitare, referitoare la webshopul Petissimo, nu pot fi combinate. La fiecare comandă puteți beneficia de o singură reducere de acest fel. 

Această limitare nu se aplică la utilizarea punctelor de fidelitate, precum și la reduceri în care utilizarea multiplă este permisă.