închide

Întrebări frecvente

În procesul comenzii se poate întampla să nu gasiți un anumit produs sau nu sunteți sigur cum să rezolvați o problemă legată de preluarea comenzii, logare sau modificarea datelor personale.
Sperăm că veți găsi ușor răspunsul la întrebare sau problema căutată. 

Iar în cazul în care nu găsiți nici un răspuns satisfăcător, nu ezitați, contactați-ne cu încredere!

 Întrebări și răspunsuri despre comenzi

Este obligatorie înregistrea ca utilizator pentru a efectua cumpărături?

Nu. În magazinul nostru online nostru puteți cumpăra și fără crearea unui cont de utilizator. Nu trebuie decât să adăugați produsele în coș iar în procesul de finalizare a comenzii doar completați datele solicitate. Totuși, vă recomandăm înregistrarea ca utilizator, deoarece veți putea benefecia de mai multe reduceri și servicii care nu sunt accesibile altora, decât cumpărătorilor înregistrați. Este necesar numai o parolă în cursul cumpărării și automat beneficiați la programul nostru cu puncte de fidelitate sau la serviciul nostru Nutri-Alert. Nu uitați, numai o parolă face diferența!

Nu pot intra în contul meu cu parola anterioară

În magazinul nostru online accesarea contului de utilizator se face pe baza adresei de email și a parolei setate în momentul înregistrarii. Dacă nu reușiți să intrați în cont, puteți solicita o parolă nouă prin introducerea adresei dvs. de e-mail. Iar dacă nu vă reamintiți  adresa dvs. de e-mail cu care v-ați înregistrat, contactați cu încredere Serviciul clienți

Ce am de făcut în cazul dacă mi s-a schimbat adresa de e-mail?

În cazul dacă v-ați schimbat adresa de e-mail, dar sunteți cumpărător înregistrat deja la noi, intrați în cont cu adresa de e-mail și parola cea veche, după care le puteți modifica la Date personale în banda de profil, pe partea inferioară a paginii. Nu uitați că după acest pas numai cu e-mailul cel nou aveți posibilitatea de a intra în contul dumneavoastră!

Doresc modificarea datelor în contul meu. Ce să fac?

Pentru a modifica datele, de exemplu adresa de livrare sau parola, mai întâi trebuie să intrați în cont cu adresa de e-mail și parola dumneavoastră din partea de sus a paginii. După logarea reușită va apărea în partea de sus a paginii meniul ”Petissimo-ul meu”, unde veți găsi toate funcțiile ce țin de contul dvs. Aici puteți afla soldul punctelor de fidelitate, puteți modifica produsele favorite sau să vă uitați peste comenzile anterioare. În meniul ”Modificarea datelor personale” puteți modifica datele Dvs.  

Am o comandă deja înregistrată. Pot adăuga/anula unele produse sau să anulez întreaga comandă?

Dacă doriți modificarea unei comenzi deja înregistrate prin adăugarea unor produse, modificarea cantității sau anularea  unui produs sau a întregii comenzi, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul Clienți. Modificarea unei comenzi se poate realiza doar până în momentul în care coletul este pregătit și ambalat pentru livrare.

De ce nu pot folosi punctele de fidelitate primite pentru comanda actuală?

Toate punctele de fidelitate primite pot fi folosite numai după încheierea comenzii. Asta înseamnă că ați primit și ați plătit produsele comandate și noi am recepționat contravaloarea comenzii. Acest proces durează câteva zile, timp în care noi primim toate informațiile necesare despre comandă, plată și livrare. Până atunci toate punctele de fidelitate provenite din comenda respectivă sunt suspendate. În mod firesc, punctele primite pentru comenzile anterioare pot fi folosite la această cumpărare.

Mai multe informații despre programul de fidelitate găsiți aici

Prețurile afișate includ TVA?

Da! Toate produsele sunt afișate cu preț cu TVA inclus! 

Activitatea magazinul nostru online este dedicată pe comerțul către consumatorii casnici (persoane fizice), iar prețurile finale sunt cele afisate pe pagina noastră si au TVA inclus.

Pentru toate comenzile inregistrate in magazinul nostru online se emite factura cu TVA, conform cotelor stabilite în România. 

Magazinul online Petissimo este înregistrat în platforma "Ghiseul Unic European" (One Stop Shop) al Uniunii Europene și notifică și plătește TVA-ul prin acest ghișeu pentru toate vânzările sale către persoane fizice în România. 

Toate facturile emise conțin TVA în concordanță cu cotele stabilite România. 

 Întrebări și răspunsuri despre plată

Pot efectua plata online cu cradul?

Da! Plata online se face prin intermediul procesatorului de plăți online Borgun.  După finalizarea comenzii o să vă informăm prin email despre rezultatul tranzacției, și vă trimitem și numărul de identificarea al tranzacției - acest număr identifică plata cu cardul la banca Dvs. 

După tranzacție reușită (după verificarea valabilității cardului, a existenței sumei necesare) Borgun va începe debitarea contului titularului cardului cu suma plătită.

Tranzacția va fi nereușită dacă nu sunteți redirecționați din nou către pagina noastră, sau dați click pe ”back”, ”refresh”, sau închideți pagina (browser-ul) înainte de transferare pe pagina noastră. Dacă tranzacția a fost nereușită și aveți nelămuriri sau întrebări în legătură cu tranzacția, atunci vă rugăm să luați legătura cu banca Dvs. 

Pot efectua la curier, prin ramburs?

Da! Dacă ați selectat livrare la domiciliu, aveți posibilitatea de a plăti în momentul preluării coletului de la curier. Plata la curier se poate face doar în numerar!

Dacă optați pentru plata prin rambus începând din 01.03.2018 se percepe o taxă de administrare de +7 RON (TVA inclus).

Pot efectua prin ordin de plată - transfer bancar?

În acest caz suma totală a comenzii trebuie trimisă în avans în contul nostru bancar. Coletul va fi predat firmei de cuirerat pentru livrare după primirea confirmării plații de la bancă.

Vă rugăm să scrieți numele și numărul de identificare al comenzii ce va fi trimis prin email în rubrica "Observații" a formularului de plată pentru a identifica plata mai ușor și asocia cu comanda corectă, astfel se evită confuzii sau pierderea transferului dumneavoastră.

Informații de transfer:

Petissimo Kft.

OTP Bank Romaina

cont bancar: RO42OTPV220000750192RO01

 Întrebări și răspunsuri despre livrare

Se pot ridica personal produsele comandate?

Momentan în România nu deținem magazine de prezentare sau depozite, iar onorarea comenzilor se poate face prin intermediul unei firme de curierat.

În depozitul nostru din Budapesta, Ungaria, vă așteptăm cu un punct de preluare, unde aveți posibilitatea să ridicați personal produsele comandate.

Mai multe informații despre preluare personală găsiti aici.

Dacă stau în provincie, pot să cer livrarea produselor la domiciliu?

Da.  Firma noastră stă la dispoziția dumneavoasră și livrăm cu cea mai mare plăcere în toată țara și în străinătate. Livrăm gratuit la domiciliu în caz dacă comandați produse în valoare de peste 275 lei.

Mai multe informații despre livrare la domiciliu găsiți aici,

Sunt disponibil doar într-o anumită zi. Pot programa data de livrare?

Da. În momentul în care plasați comanda aveți posibilitatea să selectați data dorită pentru livrare sau puteți lua legătura cu serviciul clienți.  Acest serviciu este fără costuri suplimentare.

Sunt disponibil doar într-un anumit interval de timp, pot programa o oră exactă de livrare?

Nu. Deoarece firma de curierat își stabilește traseul de livrare în funcție de zone sau din cauza condițiilor de trafic imprevizibile, livarea la o anumtă oră sau interval de timp mai scurt nu este posibilă. 

Pot plăti cu cardul la curier?

Nu. Momentan, agenții firmei de curierat pot încasa valoarea rambursului doar în numerar. 

Coletul prezintă urme de deteriorări. Cum să procedez?

Vă rugăm să verificați integritatea coletului în prezența curierului, iar la observarea oricărei deteriorări a pachetului în exterior sau ambalaj necorespunzător solicitați curierului proces verbal și refuzați preluarea și achitarea coletului.

Putem accepta reclamații privind conținutul coletului (produse deteriorate, lipsuri etc.) doar dacă deteriorările exterioare sunt menționate într-un proces verbal semnat și de către curier. 

Când primesc comanda mea?

Pe pagina fiecărui produs veți regăsi  „Perioada de livrare”.  Asta înseamnă că produsele vor fi livrate, în majoritatea cazurilor, cel târziu în intervalul de timp menționat. În ciuda tuturor eforturilor noastre se poate întâmpla că din cauza unor incidente imprevizibile, termenul livrării se să modifice, dar de fiecare dată vă vom informa în prealabil prin e-mail sau telefon.

Toate comenzile plasate sunt livrate în general în 2-3 zile lucrătoare de la data la care sunt expediate din depozitul nostru, iar majoritatea comenzilor sunt procesate şi expediate în 24 de ore.

Înainte de livrare, de fiecare dată o să vă informăm depre sosirea produselor și detaliile livrării.

Cum vă pot contacta?

Colegii noștri de la Serviciul Clienți vă stau cu plăcere la dispoziție la adresa de email info@petissimo.ro sau la numărul de telefon +40-31-229-4630 de luni până vineri, între orele 9,00 - 17,30. Contactați-ne cu încredere.