Stimați cumpărători! Dorim să vă aducem la cunoștință că din cauza aglomerației de sfârșit de an coletele s-ar putea să întârzie 1-2 zile. De aceea vă recomandăm să plasați comenzile cât mai repede ca sigur să le putem livra până la sărbători. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Întrebări frecvente

În procesul comenzii se poate întampla să nu gasiți un anumit produs sau nu sunteți sigur cum să rezolvați o problemă legată de preluarea comenzii, logare sau modificarea datelor personale.
Înainte să ne contactați la Relații cu clienți, vă rugăm să citiți mai întâi Termeni și condiții, apoi întrebările frecvente afișate de mai jos, și poate o să gasiți un răspuns adecvat la întrebarea sau problema căutată.

Iar în cazul în care nu găsiți nici un răspuns satisfăcător, nu ezitați, contactați-ne cu încredere!

 

 

 

 


Nu pot intra în contul meu cu parola anterioară

Neaparat trebuie să mă înregistrez în webshop ca să pot cumpăra?

Se poate ridicara personal produsele comandate?

Dacă stau la țară, pot să cer livrarea produselor la domiciliu?

De ce nu pot folosi punctele de fidelitate primite pentru comanda actuală?

Prețurile afișate includ TVA?

Care este cel mai rapid mod de a primi produsele alese?

Ce am de făcut în caz dacă mi s-a schimbat adresa de e-mail?


Nu pot intra în contul meu cu parola anterioară

În webshopul nostu intrarea în cont este mai simplu: nu este necesar să țineți minte numele dvs. de utilizator, e de ajuns dacă știți adresa de e-mail și parola introdusă la înregistrare. Dacă nu reușiți să intrați în cont, puteți solicita o parolă nouă prin introducerea adresei dvs. de e-mail. Iar dacă nu vă reamintiți  adresa dvs. de e-mail cu care v-ați înregistrat,  contactați-ne la Relații cu clienți!

 

Neaparat trebuie să mă înregistrez în webshop ca să pot cumpăra?

Nu. La webshopul nostru puteți cumpăra și fără înregistrarea datelor dvs. Totuși, vă propunem înregistrarea în webshopul nostru pentru că prin urma înregistrării puteți lua parte la mai multe reduceri și servicii care nu sunt accesibile altora, decât cumpărătorilor înregistrați. Este necesar numai o parolă în cursul cumpărării și automat beneficiați la programul nostru cu puncte de fidelitate sau la serviciul nostru Nutri-Alert. Nu uitați, numai o parolă face diferența!

 

Se poate ridicara personal produsele comandate?

Da. În magazinul nostru de depozit  care se găsește la Budapesta, aveți posibilitatea de a prelua personal produsele comandate.

Mai multe informații despre preluare personală găsiti aici

 

Dacă stau la țară, pot să cer livrarea produselor la domiciliu?

Da.  Firma noastră stă la dispoziția dumneavoasră și livrăm cu cea mai mare plăcere în toată țara și în străinătate. Livrăm gratuit la domiciliu în caz dacă comandați produse în valoare de peste 200 lei.

Mai multe informații despre livrare la domiciliu găsiți aici

 

De ce nu pot folosi punctele de fidelitate primite pentru comanda actuală?

Toate punctele de fidelitate primite pot fi folosite numai după încheierea comenzii. Asta înseamnă că ați primit și ați plătit produsele comandate și noi am recepționat contravaloarea comenzii. Acest proces durează câteva zile, timp în care noi primim toate informațiile necesare despre comandă, plată și livrare. Până atunci toate punctele de fidelitate provenite din comenda respectivă sunt suspendate. În mod firesc, punctele primite pentru comenzile anterioare pot fi folosite la această cumpărare.

Mai multe informații despre programul de fidelitate găsiți aici

 

Prețurile afișate includ TVA?

Da! Toate produsele sunt afișate cu preț cu TVA inclus!

 

Care este cel mai rapid mod de a primi produsele alese?

Aveți posibilitatea de a primi produsele înainte de masă. La selectarea modului de livrare, în caz dacă există această funcțiune pentru zona respectivă, apare o opțiune unde puteți selecta livrarea înainte de masă. Această opțiune se taxează cu un tarif de 5,5 lei, iar atunci curieratul va livra comanda neaparat înainte de prânz.

 

Ce am de făcut în cazul dacă mi s-a schimbat adresa de e-mail?

În cazul dacă v-ați schimbat adresa de e-mail, dar sunteți cumpărător înregistrat deja la noi, intrați în cont cu adresa de e-mail și parola cea veche, după care le puteți modifica la Date personale în banda de profil, pe partea inferioară a paginii. Nu uitați că după acest pas numai cu e-mailul cel nou aveți posibilitatea de a intra în contul dumneavoastră!